Welkom bij Stichting STOP Malaria!

Welkom op de website van Stichting Stop Malaria. Wij stellen uw interesse in onze organisatie zeer op prijs. Via het menu kunt u zich laten informeren over onze missie en werkwijze.

Hier in Nederland wekt de mug hooguit irritatie, een slapenloze nacht of jeuk op, maar er zijn bepaalde muggensoorten die een hoop meer ellende met zich meebrengen, vooral in Afrika, Azië en Zuid Amerika.

Malaria is een door muggen overgedragen parasitaire infectieziekte die jaarlijks veel levens claimt. Wat erg frustrerend is, deze mensen hoeven niet te sterven. Malaria is namelijk goed te behandelen met de juiste medicatie. Er zijn verschillende manieren om dit onmenselijke probleem aan te pakken en te bestrijden.

Wij van Stichting Stop Malaria willen breed inzetten op een wereldwijde volksgezondheid. Door te ondernemen en dienstverlening aan te bieden, voor een malariavrije wereld. Een gezonde leef- en werkomgeving begint bij een positieve bedrijvigheid.

Met vriendelijke groet,

Het team van Stichting Stop Malaria.

Nieuwsflash:

De website is aan verniewing toe, lees binnenkort meer over onze missie en werkwijze en recente rapportage uit Gambia!

Wij gaan verhuizen! Wij betrekken vanaf maart een kantoor in Utrecht. Binnenkort zal hier meer informatie volgen over de opening!

Samen met de opening van het kantoor zullen we ook de webwinkel openen, waarin prachtig Gambiaans houtsnijwerk vertoond zal worden!

Bep

Bep Wiemelink