Wie wij zijn

Stichting Stop Malaria is opgericht op 9 januari 2009.

Motto: Ministerium hominis ad hominem. Dienstverlening van mens tot mens.
Mensen helpen is een prachtige missie. Ervoor zorgen dat de mensen er daadwerkelijk beter van worden is soms heel ingewikkeld.
Stichting Stop Malaria zet zich in om niet alleen hulp te bieden, maar richt zich tevens op het verbeteren van de leefomgeving waarin mensen zich kunnen ontwikkelen op persoonlijk, sociaal en professioneel niveau. We spreken dan ook van Dienstverlening van mens tot mens.

Ons Kernteam
Even voorstellen. Ons team dat alles mogelijk maakt:

Bep Wiemelink: Voorzitter & geestelijke moeder
Na mij vele jaren in de commerciele wereld van het bedrijfsleven te hebben ingezet, wil ik mij nu graag richten op mijn ultieme levensdoel en passie: mensen helpen in Afrika.

Rinaldo Zoetmulder: Algemeen Directeur
Met volle vaart door de entertainment- en evenementenwereld geraasd, nu wil ik graag al mijn ervaring als begeleider, directeur en eigenaar inzetten voor het goede doel.

Wilko Leerdam: Secretaris
Ik ben een echte wereldverbeteraar met muziek en schilderen in hart en nieren.